Blog Santan Manis Masuk Majalah Remaja?

"Hoi Santan, untung laa muka ko bertepek kat majalah Remaja". Masih terngiang-ngiang lagi dalam kepala hotak aku haritu, bila kawan aku bagitau blog aku masuk majalah Remaja. "Ye ye je, ko Pikah? Nak berApril fool dengan akupun agak-gak lah weh! Mau terkentut aku dengar kau cakap macam tu !". 

Lebih kurang macam tulah ceritanya, yang aku dapat tau yang blog aku masuk majalah Remaja daripada kawan aku si Pikah masa kat dalam kelas hari tu. Apa lagi, mau merempit katak pisang la aku dok paksa beliau suruh bawak majalah tu tunjuk menggelabah kat aku sebagai bukti yang kukuh bagai tiang konkrit di kaki bukit grik masa tu. *gerak-gerak-gerak khas... Gerak-gerak-gerak khasss... Gerak-gerak-gerak khassss....... Dah kenapa pulak lagu gerak-gerak khas Yusof Haslam tiba-tiba berkumandang secara berhazabedul ni?! =D

Mujur tak ada sodep nasi goreng paprik time tu, kalau tak, aku rasa sudah lama si Pikah pelangkung secara ektravaganza kat kepala aku sebab meroyan tak bleh blah batu belah batu seremban dok buat muka macam belangkas nak beranak seploh sambil dok mintak majalah Remaja tersebut kat beliau secara muka tak tahu baca Alip Ba Ta nya! Muehehehe







Cover depan majalah tepek gambar Stacy sedebuk sedebak sedebik! Tapi sedih jugak lah sebab dapat tahu lambat pasal majalah ni, majalah ni dah dua bulan lebih dah keluar, aku baru tahu. Ada sesapa yang ada terbeli dok?









Apa-apapun aku nak ucap ribuan terima kasih tak tergoyang gerudilah kepada team Remaja sekalian, terutama sekali kak Nurul sebab sudi email SM haritu untuk Majalah Remaja keluaran bulan Disember untuk ruangan Siber Blog. (Ko ingat ko menang AJL nak buat announcement sedemikian rupa?  Muahahaha =D)

Kepada kawan-kawan aku yang tak habis-habis dok ucap congrats sebab aku masuk Majalah tu. Terima kasih daun ketupat palas hari raya puasa la banyak-banyak, sebab bagi sokongan moral sampai berpeluh-peluh ketiak kiri aku nak baca ucapan congrats tersebut daripada korang. Tak lupa juga kepada member-member aku yang ramai jugak lah dok menghanjing sampai bunyi Aukk Aukk Aukk tak henggat dunnia dalam Pesbuk tu kat aku, aku tak ambik hatipun dengan korang. *Padahal hati panas nak hazabedah naww bila ada yang dok menghanjing-hanjing sedemikian rupa.  Kehkehkeh

Kalau korang rasa nak baca majalah ni, cer pergi cari Kat MPH tengok. Mana tau, kalau stok ada lagi.  Kalau ada lagi lah. Muehehehe

Sekali lagi, a big thanks to REMAJA because featured my blog on your magazines ! Thank you so much! *Over nak mampus la pulak mengipasnya cik Jenab oiii. Kehkehkeh =D





BYE.


Kalau suka boleh lah LIKE =)

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

45 comments:

Unknown said...

Tahniah ^_^

mselim3 said...

Assalammualaikum...santanmanis,

tahniah... hebat lah santanmanis...bagus2..

mselim3

pls: dah follow sini.

Sura Mohd said...

tahniah dik...semoga lebih maju lagi..:)
Umi dah follow sini dah..adik je tak perasan..hihi..:)thanks coz follow Umi balik...:)

afzalsukasuki said...

hehehe tahniah2 :D tahap stacy la ko lepas ni :D

Cik Nor said...

tahniah lerr blog santan masuk majalah remaja..makin glemer lah blog ko santan manis..hihik

Sheila Salim said...

Assalamualaikum santan manis. hehe alhamdullilah. bestnya.. kenangan berblogging kan. sheila singgah sini, tapi nak follow tak boleh. blogspot skrg ada masalah. nanti dah ok, sheila follow ya. terima kasih sudi singgah blog sheila.

selamat pagi, sheila singgah sambil menabung sini ~~~

Mizz Aiza said...

alhamdulillah.. tahniah SM.. :D

Unknown said...

Tahniah...rezeki tu.
Pencapaian yg hebat.

zuhdi sanusi said...

wah., glamer la SM cmni eik.,

Santan Manis said...

Tq semua yg bagi spport :)

Santan Manis said...

Tq semua yg bagi spport :)

sytt88 said...

Ala...sayang la, yg bulan haritu :( kalau x boleh beli, apa2pun tahniah SM! :D

Santan Manis said...

sytt88: tulaa, baru dapat tahu. hahaha :D

norhasnizakhalid said...

mama nak follow tak bolehhh... tahniah ye masuk majalah tu, bukan calang-calang blog

sobri yaacob said...

tahniah bro :P

Nazmin Nazifa εїз said...

Ewahhh syok lettewwww yop XD tahniah2

Santan Manis said...

Norhasniza: tq mama... mmg follow ada prblem skrg ni, x tew sai pa. :(

Santan Manis said...

Sobri: thanks bro. :)

Santan Manis said...

Nazmin: hahaha... sama2 letew :D

wawa77pop said...

Tahniah SM xD!

Santan Manis said...

Wawa: tq wawa, thanks sudi lawat blog SM :)

Anonymous said...

Salammm... saya ada menjual bedak air aloevra. Sesuai digunakan untuk merawat wajah yg berjerawat serta berjeragat, jika ingin membuat tempah, boleh hubungi saya di number 0134567765 - Pn. Hanim. tq :)

tumpang buat promosi kat blog SM, srry SM :)

Anonymous said...

Salammm... saya ada menjual bedak air aloevra. Sesuai digunakan untuk merawat wajah yg berjerawat serta berjeragat, jika ingin membuat tempah, boleh hubungi saya di number 0134567765 - Pn. Hanim. tq :)

tumpang buat promosi kat blog SM, srry SM :)

Santan Manis said...

ouh ok... ta dahalah! ;). jom rtamai2 bli produk bedak air aloevera! :D

Izzati Amira said...

bestnya. tahniah. jeles pulak kita.
harapan, next rezeki blog kita pulak ye. hehe

p/s; klik nuff inti 5x, hit back (:

Tofa Riyadi said...

nice blog,, :)

Santan Manis said...

Izzati: insyaallah... kalau ada rezeki tak kemana izzati. thanks sudi singgah :D

Santan Manis said...

Tofa: tq Tofa. :)

Anonymous said...

x sangka dah femes SM! hahaha. congrats! :)

Arman ardaaa said...

Seronok la baca blog ni. :)

Liniey Nor said...

wah utg la dpr masuk majalah.

Tahniah..huhu

Santan Manis said...

Liniey Nor: tq Linnie ... :D

Nanie Dean said...

Tahniah! glamer la dia... hehe

Ahmad Afandi said...

blogwalking rabu pagi
http://f4ndhy.blogspot.com

Anonymous said...

wah tahniah, femes dah ala2 retis gitu !

Himawari Mirsada said...

best la..congrat

Santan Manis said...

Nanie:tq nanie :)

Santan Manis said...

Fandhy: ok...nt dtg terjah sana dengan jet! hahaha:D

Santan Manis said...

KA: Gituh! hahaha. lma x dengaq berita pasal shbt lama. Sihat KA? :D

Santan Manis said...

Elyna: tq elyna. :)

Anonymous said...

Salammm... saya ada menjual bedak air aloevra. Sesuai digunakan untuk merawat wajah yg berjerawat serta berjeragat, jika ingin membuat tempah, boleh hubungi saya di number 0134567765 - Pn. Hanim. tq :)

tumpang buat promosi kat blog SM, srry SM :)

Miss No Love said...

Hai,cantik nye blog. Blogwalking sini . berminat nak join business 1whp ? modal serendah rm55 & income boleh mencecah rm700++ wechat:asmizazul25
whatapps:0177052170

anakMommy said...

Untung la...keluar majalah..hehe
Tahniah...

kakaktiricinderella said...

nak jugak.. nak jugakkkk ehe tahniah tau =)

Yaya Mohd said...

salam....

wahh untungla...hehe
mmg shebat namanya..
manis jugak..hehe ^o^