Bebudak Baik =)

Dua Orang Lelaki Handsome Terlampau!

Holamak! Agak senak kepala jugak la sejak dua menjak ni. Blog kubiarkan menangis tak berlagu M.Daud Kilau berkurun lamanya. Jangan nak katakan lagu M. Daud Kilau, Lagu Najwa Latif Kosong, kosong, kosongpun belum tentu boleh keluar! Pergh!!! Lama S.M tak merapu secara berirama Klasik Nasional mengusik jiwa kat sini. Al-maklumlah, sibuk dengan kelas Yoga Mak Lijah Sarapunah sebelah rumah. Tu yang lama tak mengupdate tu! Muahahahaha =D

Eh, dalam kesibukkan dok join kelas Yoga Mak Lijah Sarapunah tu. Sempat jugak la dok create kartun sesenak dan sesengal  lebaran kat bawah nie. Kartun kat bawah ni, tak dak sangkut-menyangkut mahupun sahut-menyahut langsung dengan Mak Lijah Sarupunah tu ye. Tersedak beruk beliau tengah melahap Sagun kat rumah tu. Tak memasal tersembur Sagun secara marathon beliau. Kehkehkehkeh

Kalau tengah bosan tu. Apa kata layan kejap kartun yang SM create kat bawah ni. Lets go babeh! =D


Pado suatu tongah hari yang merosahkan serto menyosahkan jiwo dan rago jiran sebolah menyobolah batu bolah batu bortangkop!




















Achaner? Pernah terkena mahupun terjebak dengan kejadian bahana tak bermaruah macam kat atas ni? Memang tak berprikemanusiaan betul, sesapa yang pernah buat member beliau seperti gambar rajah di atas. Tapi, SM selalu jugak kekadang tu tersasul bahasa dan pustaka negara buat bahana macam nie kat member SM. Menangis tak berlagu Irama Malaysia beliau. Kehkehkeh

Tapi, masa member tengah luahkan perasaan beliau kat korang tu. Jangan la, plak dok buat lawak bodoh lagi gila kat beliau masa beliau tengah sedih meroyan tak henggat tu. Kang tak memasal ja handphone nokia 3310 menerjah macam Superman kat dahi licin korang tu. Dah.... memasing sentap antara satu sama lain.  Takmau-takmau, Datuk Najib marah kalau berperangai sebegitu rupa. Hilang sudah semangat 1 Malaysia yang dipupuk rapi oleh beliau PM Negara. Pergh!!! =D

Sebut pasal member nikan. SM ada la terjah menerjah secara sukarelawati tadi kat satu blog ni. Nama dia   signorinaika.blogspot.com kalau tak silap. Kalau rasa nak meramah-mesra serta nak meramaikan kenalan yang ada tu, boleh lah terjah beliau secara halilintar kat SINI.

Anak katak pisang yang ada penyakit cacing kerawit cicah roti dengan kari, lain masa SM lepak kat sini lagi. Muahahaha =D 

BYE.

Kalau suka boleh lah LIKE =)

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

29 comments:

Anonymous said...

Sampai nak terkencing aku baca. Hahaha...

Iha Zaliza said...

Perghhh rindu kot dengan lawak SM. Hahaha.. kirim salam kat Mak Lijah Sarapunah si pemilik kelas yoga sebelah rumah tu ye xD

Santan Manis said...

Orait lha Zaliza. akan ku sampaikan salammu itu. Muehehehe :D

Anonymous said...

Gelak sorang2 saya baca. hehehe :D

Normi Nieza said...

haha...jom gelak..:)

Anonymous said...

Senak perut entry2 SM ni! Kahkahkah

Shazlina Saad said...

hehehe klaka la :p

Mazelina Zaini said...

haha , nina pon penah buat kat orang :D

Mime MF said...

haha ni kes tersasul memalukan diri ke apa?huhu~
bz bebenor join kelas yoga yer?err:P

Mime MF said...

haha ni kes tersasul memalukan diri ke apa?huhu~
bz bebenor join kelas yoga yer?err:P

fahmi mislan said...

mmg best entry!diam2 berisi...oups...xde maksud len ek SM..hehe

Aniq Bukhary said...

Wow! Nice la.. suka artikel bergambar. senang faham dan agak santai .. :)

Anonymous said...

Entry2 SM suma best2! suka la baca.x bosan :)

Anonymous said...

Hahaha... Serius best! Sampai terkentut aku gelak! :D

nida zin said...

ahahahahahaa.....!!!

Santan Manis said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

SM jgn menyepi lama2. Jadi rindu plak nk baca entry2 SM. Plisss update selalu! :)

Cik Pensil said...

huh, kejam2

kesian beliau. keh2

Dear KHY said...

ahahah, nak terkentut pulak bace

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahahahha...pandai wat dialog. Jgn kata karakter katun tuh yg gelak si gigik rongak tuh...org yg baca pun leh tergelak jugak.... :)

Nazmin Nazifa εїз said...

LOL..ade je merapu tak sudah .. thumbs up XD cewwah,mcm ada unsur patriotik juga :P kihkih ...

Anonymous said...

hahaha...lawak laa!!! :D

aiman mania said...

haaahaahaa...alahhhh..pakai jer gigi palsu..baru lah ahmad karipap tuh ta gelak-gelak lagi......apalah pak cik tuh..ahaahaahaahaa.....
rasanya perangai gua sama dgn ahmad karipap tersebut yg suka gelakkn org..haahaahaa.. :)

ANNA MARIANA said...

hahhahaahha..

Nana Liena said...

biasa terjadi..ahaha.. mulut manusia tidak bisa ditapis..kalau kawan sejati kata la apa2 pun.diterima..haha..walau makan hati

Mizz Aiza said...

haha.. senak perut baca.. memang berbakat.. suka2.. :D

aiin baharom said...

salam jempot join contest saye http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/04/mini-contest-kira-batu-kristal-by-mama.html

aishahafiz said...

nice..cute kucingnya..blog ni unik..nty blh la ajar sy yea!!!

Ezelovesse7en said...

heh... lobang hidung paling menang!