Bebudak Baik =)

CARTOON:RAGAM PUASA

Salam Semua...Macamana Puasa? Still bertahan lagi kah korang? ke ada yang dah kantoi...hahahah...xmo3 camtu...harapnya semua masih berpuasa penuh lah ye..kecuali yang ada sebab-musabab x bleh puasa tu, boleh dimaafkan..

Macam biasa, bila puasa jeee..perut asyik mengingau macam kucing nak beranak lima jee..tu laa..namanya dugaan di Bulan RamadhoOnn..kan?mueheheheee.. =D

Kalau dah tak tau apa nak buat tu..nilah kerja SM, dok menjahanamkan kartun-kartun kat bawah ni... hahahhaha :D

Korangpun tak da kerja nak buat?Meh baca kartun kat bawah nie...


::RAGAM PUASA::

 Satu pagi di bulan Puasa....
























Amacam?korang pernah ke terjebak kejadian-kejadian macamnie?  hahahahah =D..Harapnya tidak lah yee..k,lah..jumpa lagi entry akan datang =) ..



K,BYE.



P/S:TIME KECIK-KECIK MASA BULAN PUASA SELALU CURI-CURI MAKAN KAT DAPUR.KANTOI...MUEHEHEHEE...KALAU NAK TENGOK ENTRY MASA KECIK-KECIK TU KAT ENTRY NIE.


Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

21 comments:

Santan Manis said...

:)

✿ Nani ツღ said...

hahaha tak pernah terjadi !!! :p

eimah siti said...

tak pernah lagi jadi macam ni....cik siti dulu kecik2 kalau nak buka posa pun, buka depan2 mak....hahhaha....posa setengah hari...=P

Santan Manis said...

Nani: baguih laa ...:D

Santan Manis said...

eimah siti: ok la tu..SM lagi x leh blah..curi2 makan kut..time kecik2 je laa.. hahahah :D

aisyah humaira' said...

kalau niera,curi2 minum air paip kat sekolah..ngeh3

Santan Manis said...

aisyah humaira': hahahah ... kalau tingat balik time kecik..tah apae je kan.. :D

akma husna said...

hahaha..kelakar entry ni...selamat berpuasa

Santan Manis said...

akma Husna: Selamat Berpuasa jugak ;D

Santan Manis said...

akma Husna: Selamat Berpuasa jugak ;D

amirul ilham said...

selamat meyambut ramadhan

fadh leyanie said...

kuningnya gigi cartoon tu..:P

tirahzairi said...

eleh...sj je tue kan...hihi

FAMI said...

keh3!
lawak2!

Santan Manis said...

amirul ilham:Selamat menyambut Ramadhan jugak ;D

Santan Manis said...

Fadh:Mueheheheee...kuning itu memikat :D

Santan Manis said...

trahzairi: Hahahaha :D

Santan Manis said...

Fami: kehkehkehkeh :D

Ahmad Saadillah said...

Hahhaha
lucu gambar nya, bagus

minta komentar nya
http://idstreet.blogspot.com/2012/07/iklan-internet-murah-efektif.html

Santan Manis said...

Ahmad Saadillah: tq ;)..komentar tu maksudnya komen ya :)

Anonymous said...

hahahah...sapa lah perangai x senonoh camni kan SM? best laaaa :D