Bebudak Baik =)

DOODLE : RABBIT YANG CUTE

Tajuk ajelah..."doodle Rabbit yang cute"...Hakikatnya, x adalah kiut mana pun...muehehehe...Hari nie, nk kasi doodle free lagi kat korang..kalau suka boleh ambik...Dikala, Sm dilanda Kebosanan yang tak hengat..mulalah "Doodle-Doodle" memanggil SM untuk Menjahanamkan diorang....HOHOHO


Kalau nak, korang klik gambar Doodle Rabbit kat bawah nie...dan SAVE! Ikut suka hati korang laa..nak guna Doodle ni untuk apa...janji korang Bahagia...X mau cakap banyak, kalau nak Hambeek jee.. =)





Kalau korang suka Ambik je Memanapun..Kalau dah ambik, x nak pulang balikpun x paa..Mueheheheh =D.



-PANTUN SEKERAT -

Beli gula, Gula Batu,
Kalau suka, Ambiklah Satu.  :D



K,BYE


Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

22 comments:

Izzah Norlizah said...

Suma chomel2,,,
t blh la wt tutorial nk wt doodle cumil cm ne,,,

HanaNabihah said...

Yes. setuju dgn Izzah. Buat la tutorial ek. ek. =)

Niesa said...

yg warna pink tu comel sesangat...! =)

cendol said...

waahhh comel rebit kale pink tu..haha
kalau suke boleh amik satu je?3 tak boleh ? hahahakk
SM,tenkiu singgah n follow Cendol..cendol follow sini jugak ^__^

taqiy said...

hik2 comel tpi belog sy bertemakan BURUNG KUNING tak boleh masuk ngan rabbit. hik3. :p

AkuPunyeCerite said...

jom join segmen nie :)
http://bieyshastory.blogspot.com/2012/07/segmen-bloglist-dan-diblogwalkingkan-by.html

Santan Manis said...

Izzah Norlizah: Bab2 nak buat Tutorial ni yg lemah kepala lutut nih...heheh :D

Santan Manis said...
This comment has been removed by the author.
Santan Manis said...

Hana: Insyaallh ..nnt try buat tgk :)

Santan Manis said...

Niesa: Tq :)

Santan Manis said...

Cendol: Ambik lah 20,40 pun x paa je ...mueheheh ..thanks cendol follow sini :)

Santan Manis said...

Taqiy: Betul saya singgah blog taqiy..tgk burung kuning tu mcm nk ambik buat jadi pet aje...heheh :D

Santan Manis said...

Akupunyacerita: Thanks for invitation utk segmen tu ;)

FAMI said...

wah...cumel2 mcm tuannye jgak la...

Kesuma Angsana said...

suka2 comey betul!

diana said...

comel..
untung orang yang pandai buat doodle2 ni kan.??
boleh bersedekah..hehehe

Santan Manis said...

FAMI: Tuan dia macam dodol...bukan doodle...mueheheh :D

Santan Manis said...

Kesuma Angsana: suka ambik jee...sedekah :D

Santan Manis said...

Diana: Ma cihhhhhh :D

Santan Manis said...

Fami: :)

norazis said...

boleh buat icon kat tajuk blog..ye ke..blh ke?

PutriBlogOfficial said...

Comel . amek 2 tau !