DOODLE : WANITA MUSLIMAH BERTUDUNG

As-Salam...Hari terasa nak share doodle bukan dodol ok..dodol tu kalau nak... datang beraya kat rumah SM...muehehehe...Saja je rajin arini buat Doodle nie..kalau suka boleh ambik...Kalau x nak, gi balik makan dodol kat Rumah..hehehehe...=D

Apa fungsi dan kegunaan doodle? Ikut suka hati korang la nak buat apapun. Nak letak kat Header ke?Nak letak kat DP Facebook ke ? Nak letak dekat Entry ke? Ikot koranglah..mueheheh :D


Kalau nak ambiklah seberapa banyak yg korang suka...=)















Ambiklah...SM kasi free je,x yah bayau yaw... :D

 

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

15 comments:

Santan Manis said...

Baru try2 buat Doodle...agak buruk sikit laaa..hehehe :)

sHiMi sHinHae~ said...

wah lawa lah SM !i mean doodle :D
siyes

Santan Manis said...

Shimi: tq...masih baru...kna belajar byk lagi nk buat ni...heheh =)

HanaNabihah said...

hoho. lawa la mata doodle tu. berkaler lg. huhu. Hana buat doodle pun tekap je. kihkih *malu*

Santan Manis said...

Hana: masih kekok lagi SM buat doodle nie...baru nk belajar2 buat...mueheheh :D

Izzah Norlizah said...

cute jg,,,nk ambl 1 yg wana hijau ye tuan punya doodle,,,:p

d sbb kn doodle awk yg cute ne la sy follow awk so say tq 2 ur doodle,,,huhuhuhue

http://izzah-norlizah.blogspot.com

Santan Manis said...

Izzah: ambik jeee...TQ Izzah sudi Follow...tunggu di Blog bbt SM gi Terjah Izzah...mueheheh :D

mOoLyanie said...

i nak ambik that yellow one taw! so cweet! peace yaw :))
http://ilenysisepet.blogspot.com

Santan Manis said...

MOoLyanie: Kasi Rembat je mana2 Mooly :D ...mueheheh :)

Anasyg said...

tangan kiri dia mempunyai set jari jemari tangan kanan - anyhow, CUTE HABIS !

Santan Manis said...

Anasyg:waaa..pandai berfalsafah ana ni. thanks Ana ;)

norazis said...

ok la tu..lama2 nti improve la..

norazis said...

peace yo..

PutriBlogOfficial said...

Amik 1 beb

siti saniah said...

salam.cute doodle...tq for sharing...;-)