DOODLE: Aweks Bertudung Yang Cun-Melecun!

Ada kejadian yang agak Tragis & menyayat hati jugaklah tadi, masa SM dok godek-godek doodle nie, ntah, dari celah hutan mana ntah kucing belaan adik SM tu, sedap je duduk menenggekkan diri beliau kat atas katil SM. Dah laaa beliau(kucing) masuk tidur dalam selimut plak tu. Dengan tidak semena-mena je kena hempap maut dengan SM tadi. Mujur tak arwah kucing tu. Kalau tak, kena buat kenduri Tahlil laa SM malam ni. Padan muka ko kucing! asal ko tak bagitau aku, ko nak tompang tidur atas katil aku?!. kan, dah kena hempap maut! Kehkehkeh. *Kalau laa kucing tu boleh cakap, dah lama SM kena maki-hamun dengan beliau(kucing).

Abaikan pasal cerita kucing tu, ni nak kasi doodle lagi kat korang ni.=D. Tajuk jelah "Doodle Aweks Bertudung Yang Cun", Hakikatnya, ke laut China Selatan jugak doodlenya, kan? kehkehkeh. Kalau rasa berkenan macam nak buat menantu je ngan doodle nie, pilih je mana-mana kat bawah nie haa... Meon tak kisah. Muehehehe =D













Tak tau nak buat apa ngan doodle nie? Ikut suka lesung pipit korang laa nak guna untuk apa doodle ni kan, nak letak pitc kat FB ke, nak buat banner blog ke, nak letak kat twitter ke, saja-saja nak ambik nak kasi kat nenek jiran sebelah sekolah rendah ke, ikut laa...janji korang tak menyumpah-seranah SM sudah! =D

Yang nie, kalau nak buat banner blogpun boleh jugak ;)



Kalau suka, LIKE la sepam-dua. =D

K,BYE.


P/S: MALAM NIE HARUSLAH KENA TIDUR-TIDUR AYAM, MANALAH TAHU, TIBA-TIBA BELIAU(KUCING) NAK HANGKUT GENG NAK BELASAH SM KE HAPE KE KAN?MUEHEHEHE =D

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

47 comments:

Santan Manis said...

Lelong Lelong Lelong!!!! Harinie ni Taukeh Blog mau kasi DOODLE PERCUMA! Kalau suka Kasi angkat laa... Hahaha =D

Zyra1121 said...

nak hembek satu la.. wat dp kat fb.. huhu... :P ..

# cian meoww tu, baru nk dpt tmpt tdo yg selesa da kena bala.. hahaha

Santan Manis said...

Zyra1121: Wokeh Zyra! no hallah ;)

hainom OKje said...

Muka semua sama.... baju ngan tudung je lain...

Cheqna said...

Chomelnya doodle tu. :-)

Cik Bib said...

comelnya...pinjam sat na. hiksss!
neway, tq singgah blog saya. siap blanja doodle ni lg eh?heh...

Santan Manis said...

Hainom OKje: :)

Santan Manis said...

Cheqna: tq Cheqna :)

Santan Manis said...

Cik Bib: xyah pinjam2, ambik buat harta terus laa Cik Bib.kehkehkeh =D

Aida Omar said...

Aida terbekenan dekat aweks baju hijau polkadot tu.. nak buat anak angkat susuan.. hahaha.. mohon cilok satu eh. :P

Santan Manis said...

Aida Omar: Oriteeee ;)

shiyda said...

comelnye !! grrr . . :P

Santan Manis said...

shiyda: tq :P

PutriBlogOfficial said...

Wah , cantik sangat ! Ambik 3 tau !

Santan Manis said...

dipersilakan Puteri ;)

aku HaniAsyira said...

alahai.. cantik2 nya semua.. awks bertudung tuh..

kucing2 ku gengster ah tu..

Santan Manis said...

aku HaniAsyira: nasib....dpt kucing cenggitu. muehehehe :D

ceritera nuramyra said...

hye...sye suke wat header pkai doodle..jd sye ambik sume..sbb sye suke tuka2.. :)

Detective Fiqa said...

nice hehehe :)

Santan Manis said...

ceritera nuramyra: Berehhh :D

Santan Manis said...

Detective Fiqa: Tq Fiqa :)

NURUL ◕‿◕ said...

comelnya doodle ni!nak ye..ambik 1..
terima kasih,lain kali buat laa lagi..hehe.. (;

Santan Manis said...

NURUL: Sesama...wokeh2 ;)

dya bunga said...

dya curi satu ye

Cik Aini said...

aiseh
comel la plak..
ala2 ayu giteww :)
nti bl2 nk curi la satu :)

Santan Manis said...

dya bunga: curi la banyak manapun..:D

Santan Manis said...

Cik Aini: Okeyhh ;)

Everything's Everythings said...

Macam ni lah bgus kan? share artwork ^^
Comel doodle tu mcm2 kaler lagi ada ;D

ps: Datang dari blog Si Pipi Merah & tahniah ^^

Nelly The Strange said...

lawa !!

Santan Manis said...

Everything's: tengs ;).. tengs jugk ats info :D

Santan Manis said...

Nelly: masehhh :)

FAMI said...

jantan xda ka?awek pakai tudung je..haha

Santan Manis said...

FAMI: Hahaha...nanti aku buat. ko nak ke?? bhahaha :D

FAMI said...

cmne muke i jdi karton ek....lgi hodoh la dikeje kan SM...haha..tingat peristiwa photoshop wajah beta dlu..haha...no3!

Santan Manis said...

FAMI: hahaha...no komen ;)

Cik Yaya said...

wahh tomei2...
nak amik..nak amik..
bukan 1..nak semua..ehhehe ^o^ ble kan

Santan Manis said...

Cik Yaya: Boleh sangat2 ;D

izan mama mia said...

comel..hiih

Santan Manis said...

izan: thanks izan :)

Eiyra Shaheira said...

kucing yg manja lettew . hehehehe btw doodle semua perghh cun cun .

Santan Manis said...

Eiyra: Kucing tu bukan maja, tapi ngada2..Muahahahaha =D

Izzah Norlizah said...

comel la tp knpa xda wana ijau???
arrrgghhhh,,,ne la wt aq mare ne,,
hehehehehehe,,,

Santan Manis said...

Izzah: ada laa..cer tengok leklok ;)

Anonymous said...

Cantik! saya ambik kaler pink yee SM!hehehe..sama comel cam SM ;)

Izzah Norlizah said...

yala ada,,,xprsn lak tmph ary,,,agknya smbnyikn dri sbb tkt dirembat,,Da slmt dirembat pn^^

Are-name said...

mak aiiiii cair saya tengok aweks2 kat atas tuh..saya amik satu ye (^_^). Salam kenal & terima kasih

neesa_jun said...

saya nak!!saya amik 1 ya....ke semua??muahahahaha...tq santan manis!