Gadis Ukraine Ubah Penampilan Diri Jadi Karakter Kartun Animasi Jepun!

Kerana minat dan ingin nampak santek & Menawan di khalayak ramai! Gadis Ukraine dari Kiev ini, sanggup memperabiskan duit beliau untuk mengubah dirinya menjadi karakter Kartun Animasi yang digemari beliau. Anastasiya Shpagina atau nama gelaran jepunnya Fukkacumi(Bukan main Vogue lagi nama ko ye!Muehehehe). =D

Gadis yang berusia 19 tahun ini bertungkus-lumus melangsingkan badannya kepada 38Kilogram untuk memastikan dirinya menjadi Karakter animasi kartun hidup tersebut. Korang sanggup? Meh sini nak tunjuk gambar-gambar beliau yang dicilok dari Tuan Besar Google yang disayangi Kaw Kaw punya. kehkehkeh.




















Gambar beliau sebelum & selepas di makeup menjadi kartun.

Achaner? Korang ada berminat jugak ke nak jadi macam beliau?Muehehehe. Menurut sumber, beliau menghabiskan masanya selama 30 minit sehari untuk makeup matanya menjadi lebih bersinar-sinar dan begermelapan seperti Kartun Animasi kegemaran beliau. Dakota Rose atau Kota Koto dari Amerika Syarikat menggelar beliau sebagai ‘Barbie hidup’ kerana matanya yang besar dan tubuhnya yang genit & lincah gitew.

Lepas nie SM nak ikut jejak kasih langkah beliau jugaklah, untuk jadi DORAEMON kartun kegemaran SM sejak pakai lampin Pet Pet lagi. boleh?? Bhahaha =D. Ang Ang! Top Te moda e suki DORAEMON! Sekian saja berita untuk jam 2 pagi pada hari ini, saya selaku President Santan Manis semalaya melaporkan untuk berita terkini. Sekian terima kasih, kita kembali ke Sri Pentas dengan rakan setugas saya iaitu Cik Mah a.k.a Cik Senah Sapron merangkap Tokeh udang kering frozen Kundasang, Sabah! Muehehehehe.


K,BYE.


P/S: LEPAS NI TERSIAR PLAK LAA DALAM BERITA, "SEORANG JEJAKA MALAYSIA UBAH DIRI JADI KARAKTER ANIMASI JEPUN DORAEMON ANG ANG ANG". KEHKEHKEH =D

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

23 comments:

Santan Manis said...

Macamana rupa kalau SM bertukar karakter menjadi Doaremon ang ang eih? Comel ke Seram?? Muehehehehe =D

elyna mirsada said...

huh xdpt nk beza kartun ke owg ke hantu...ehehe..ish pelik2 owg zmn skg

Santan Manis said...

elyna mirsada: hahaha...hantu tgkpun lari ni, kehkehkeh :D

Santan Manis said...

elyna mirsada: hahaha...hantu tgkpun lari ni, kehkehkeh :D

KorN said...

mak aih.. sanggup begitu skali sampai cmni.. xpe lah...

zuhdi sanusi said...

wala.., aku pun nk tukar penampilan gak la lpas ni., korng yang kt luar sana tuh bringat la klu berselisih ngan aku eik., sbb aku nk jd polis angkasa GABAN ... hahaha ., AWAS JGAN BUANG SMAPAH MERATA2., kekeke..,

THE LEKAT LEKIT STORY said...

takde ke sapa2 nak jd usop sontorian.. baru support local produk gitu. kekekekeke

Santan Manis said...

Korn:Nak cantik punya pasal,sanggup laa dia. Cantik ke?kehkehkeh

Santan Manis said...

Zuhdi: Kahkahkah...berdekah gua gelak nie :D

Santan Manis said...

The Lekat Lekit: Usop Santorian Terbaeeekk dari ladang! =D hahaha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

perghhh... gila arrrrr

Santan Manis said...

Leeza: ni namanya gila meqoyan.elok2 jadi orang, nak transfer jadi patung.x ke pelik tu? Muehehehe ;D

-meeSUPERGIRL- said...

erkk ... seram pulak tgk ..

Santan Manis said...

-meeSUPERGIRL-: Bayangkan kalau jumpa tetengah malam camnie? Hahahah =D

Santan Manis said...

-meeSUPERGIRL-: Bayangkan kalau jumpa tetengah malam camnie? Hahahah =D

Nor Zilla Sensei said...

mak aihh...comelnye,,betul ke tu. xpla sy xubah dr sy jadi camtu pun..nt lagi ngeri.haha

Santan Manis said...

Nor Zilla: jadi diri sendiri lagi cun Norzilla. :D

FAMI said...

comey la minah nie....comey lagi SM..hahah!!!

Santan Manis said...

Fami: Hahahaha... lama menyepi?

Nienaryonie Nr said...

Cantik lagi ciptaan Allah SWT. tak reti bersyukur betul perempuan ni. So sad~

Santan Manis said...

Niena: Pompuan nie meqoyan ni Niena. Muehehehe :D

izan mama mia said...

comel jer pompuan tuu..
errr
bila SM nak tukar jadi doreamon lak...kikikkk

Santan Manis said...

izan: hahahah...kalau izan terserempak ngn mna2 doremon pasni ni jgn tanjat lak.kehkehkeh :D