Kopi Kaw Kaw, Sapa Minum Kompom Berapi!

Masa SM duduk termenung sorang-sorang kat tepi jendela tadi sambil dok tengok burung Tiong dengan rakusnya berkicauan sesama sepupat-sepapat beliau. Terfikir sejenak, Daripada dok tengok burung Tiong tu bergelak sakan dengan kaum-kerabat beliau, baik hupdate blog, lagi berpakEdah. Sorry burung Tiong Gua dah bosan tengok Lu orang! Muahahaha. =D

Serius bosan setengah mati harinie, tu yang galak dok termenung sorang-sorang kat tepi tingkap sambil tengok burung Tiong tu. Apeke senak perut sangat tajuk Entry kat atas tu? nak tau senak ke tak perut korang tu, layan laa kartun tak semengah kat bawah ni. Kehkehkeh



Suatu pagi yang tersangatlah sengal.....















Korang jangan nak buang tebiat macam kartun kat atas ni dok letak panadol bagai dalam air kopi nak bagi sejuk ye. Kang tak pasal-pasal ada yang arwah kang. Muahahaha =D

Kalau nak tengok kartun yang SM create sebelum-sebelum nie, korang boleh tekan secara menggila macam gorilla dengan siku lentik korang tu Kat Sini. K,lah, nak pergi layan burung Tiong tu balik. Mana tau, boleh join berkicauan sekali dengan diorang secara berjemaah ke hape ke kan. Kehkehkehkeh.


BYE.


P/S: KARTUN DI ATAS TAKDAK KENA MENGENA LANGSUNG DENGAN YANG MASIH HIDUP MAHUPUN YANG SUDAH TIADA DI MUKA BUMI INI. -PEACE- .

Kalau suka boleh LIKE =)

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

53 comments:

Santan Manis said...

Ada ke yg buat kerja macamnie? muehehehe :D

Kesuma Angsana said...

kreatif le..

Santan Manis said...

Tq KA ;)

normi nieza said...

resepi baru ker?haha

Haris Khairuddin said...

memang betul2 'KAW' la kopi kapal api tu nanti.. huhu. ;p

Santan Manis said...

Normi: Resepi turun temurun ni Normi..kehkehkeh :D

Santan Manis said...

Haris: Hahahah... mmg Kaw Kaw laa Haris. Muahahahah :D

Anonymous said...

Hahahaha..klakar laa SM. Untunglaa...Untung laa...burung Tiong tu SM dok usha dia..kihkihkih =D

Santan Manis said...

Lepas ni SM nk Usha Anonymous ni laa plak..hahaha..thanks for support my blog Anonymous ;)

Mayang ABDUL RAZAK said...

wahhh.. kelako di petang ari..... suka sangat..

Santan Manis said...

Mayang ABDUL RAZAK: hehehe..tengs :)

Santan Manis said...

Mayang ABDUL RAZAK: hehehe..tengs :)

unsecretostory said...

Hahahaa . tediaaa cemni pnya mnusia pon ada ka ?

Fendy said...

dia nak cakap kopi demam ke?hahaha...serius lawak..

Santan Manis said...

Unsecretostory: hahaha...x tau laa Unsecretostory..kehkehkeh :D

Santan Manis said...

Fendy: lebih kurang laa Fendy..hahaha =D

Santan Manis said...

Fendy: lebih kurang laa Fendy..hahaha =D

Anonymous said...

SM selalu2laaa buat Kartun ye.BEST!!! :D

Ismi Iman said...

terbaek bro

Sayidah Nafisah Ruslan said...

comel je kartun tu.
tapi kalau panadol campur kopi boleh buat jadi gile ke?

zuhdi sanusi said...

serius suspen ktun nih., aku ingat dia nk layn stim ., rupernyer bleh plak dia nk sjukn kopi pnas guna pnadol.., haha., aper punya peel da :D

Santan Manis said...

Anonymous: ikut mood jgk anynomous..:D

Santan Manis said...

Ismi: Tengs Ismi :)

Santan Manis said...

Sayidah:yg tu kna tannya doktor laa Sayidah. x tau plak SM.hehehe :D

Santan Manis said...

Zuhdi: kehkehkeh..nie peel sengal Zuhdi.kehkehkeh :D

Anonymous said...

Hahaha...pecah perut gelak sorang2! =D

sukakartun said...

haha betul jugak tu..kan panadol boleh kurangkan panas badan bila demam..ngeh3..niwey sangat suka plus katun yg sangat comel. xkaku macam katun saya...hmm saya kena byk belajar dr awak

zera eira said...

haha. kecomelan sedunia lah SM.

btw, first time visiting santan manis. zera follow awak. :)

salam kenal. :D

Mumbling online............. said...

minta copy paste ye.. santan manis..

Santan Manis said...

Anonymous: tengs 4 spport my blog :)

Santan Manis said...

sukakartun: biasa2 ja sukakartun. byk lagi kelemahan yg kna SM baiki :)

Santan Manis said...

Zera: hahaha..tengs Zera ;)

Santan Manis said...

Mumbling Online: ok...boleh jaa Mumbling ;)

Anonymous said...

Kalau jumpa SM depan2 mesti klakar orangnya nih...hahahah..best laa entry! :D

Aida Omar said...

haha.. sengal je kawan siapa la tu. Dok usha burung tiong lagi ke tu SM? sudah2 lah meh usha monyet pulak ke gajah ke.. :P

Santan Manis said...

Anonymous: Saya pemalu orangnya..kehkehkeh ;D

Santan Manis said...

Aida Omar: hahahah... ok2 Aida ;)

Yana Aina said...

lobang idung tue tak tahan .. siapa pnya kwn ler tue ... hehehh *membls kunjungn ^^

Santan Manis said...
This comment has been removed by the author.
Santan Manis said...

Yana: Kembang tu laa menawan Yana.kehkehkeh :D

Nory Zoulkefle said...

wahhh betul ke boleh berapi klu minum? hehe

Fatin Zaini said...

hahaha ! mmg sengal laa entry nie SN.. :)

Rozuan Ismail said...

haha.motif sgt letk panadol dlm air kopi.nice cartoon.hebatlah!! create sdiri kot

p/s jemput dtg konvo PCB ye

adyna said...

hehehe ape yg pasti tak suka kopi :)

Santan Manis said...

Nory: jgn nk berani mati laa try buat Nory..kehkehkehkeh :D

Santan Manis said...

Fatin: hahaha... :D

Santan Manis said...

Rozuan: motif nk mati nie Rozuan. muehehehe =D

Santan Manis said...

adyna: Selamat laa adyna dripada menjadi mangsa.hahaha :D

Santan Manis said...

adyna: Selamat laa adyna dripada menjadi mangsa.hahaha :D

Anonymous said...

hahaha...kawan saya ada sorang perangai macam SM. lawak :D

Anonymous said...

hahaha..memang bongek laa kartun tu..hahahaha :D

onie said...

hihihi,jangan tiru aksi ini didapur,bahaya bahaya ,haha...btw,smart jugak katun SM ni ^_^

encik aed said...

boleh try... boleh try