EXAM OH EXAM!!

As-Salammm & Salam manis-manis semua! S.M pasti sekarang nie tgh musim "EXAM FEVER" . Kalo sebut jee nk exam ..mesti rasa cam berdebar jeee kan?? lain laa kalo da bersedia awal2.....Hari nie 14.11.2011 start exam SPM. and kebanyakn bebudak U & Kolej pun tgh menghadapi saat2 genting nie! Jenis S.M kan ? S.M suka sgt study last2 minute! lagi 2 minggu stgh agi sebelum nk exam tuuu , start laa S.M gelabah!(tu laaa study gi last minute!).. maybe daa selalu amal kut benda nie...skrg nie S.M tgh' revsion week'...mungkin lpas nie S.M akan stop jap drpada berbloging! T_T

Gambar kartun kt bawah nie antara perkara2 yg pernah berlaku kat S.M time zaman kanak2 ribena dulu! =D...hahaha....kalo ingat2 balik ntah apa2 laa dulu!






Ish3...Dulu S.M x kira nak exam kee x exam kee...tidur jee kejaa (Sekarang pun ada gak ckit2 tabiat "buruk Tidur" tu)hehehh... tapi S.M x pernah lagi laa terlepas exam cam gambar kat atas nie.. yg tidur tu sama laa...hikhikhikhi =D (x senonoh tul perngai!)





Cikgu/Pensyarah korang pernah x sebelum nak exam tuu pesan cam gambar kat bawah nie?? hahahah ;D

  hahaha...last2 sekali kalo x leh jawab gak main lambung2 dadu laa jawabnya...tu pun kalo soklan Objektif..kalo subjektif??  hah??? nak lambung apa?? lambung je laa apa yg patut ye..<-(S.M pesan!)




Antara ragam2 bila time "EXAM"! ..korang pernah terjebak sekali tak dalam kategori kat bawah niee?? hahah =)

"S.M memang ngaku laa mmg secara x langsung S.M pernah terjebak gak laa situasi mcm kat bawah nie!" heheh












Kalo dalam dewan exam tuuu kita bloeh tgk "kelakuan gila" masing2 secara x langsung kat dalam dewan tuu ...hakhakhakhakhak! =D





Bagi sesapa yg tgh exam skrang nie... S.M nak ucapkan Gud Luck & buat yang terbaik ! (jangan lupa baca doa sebelum jawab soklan yee!) =D


K...BYE!!



P/S : KALO TGH BLURR2  TIME TGH EXAM TUU,  MAIN LAA LAMBUNG2 BUAH DADU NGN ORG SEBELAH YE! HAHAHAH =D PEACE!!









Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

6 comments:

Abdul Aziz Bin Abd Razak said...

puihh puihh....
exam2.. semoga sem ni semua dekan..
: )

Santan Manis said...

hahahah...ameeenn ;)

ShUhaDaH said...

Nice info sm.lucu jerk

Santan Manis said...

hahahah... blog S.M merapu-merempit jee cik shuhadahh..saja suka2 =D

intanfirdaus247 said...

tengok nasi goreng pattaya tu terliur la..hehe

Santan Manis said...

hahah...nasi paataya terbaekk dari ladang tuh! hikhikhik ;D