Hari Gila-Gila Sudah Datang!!!

Semalam, memang hari yg sgt bosan  tahap nk meletup kepala...dengn banyak kedai makan n restoran kt area hostel aku ni banyak yg tutup. sebab semalam Hari Raya Haji kedua memang banyak kedai yg still tutup agi! ..itu yg menyebabkan aku Emo x tentu pasal tu.."lapar"...Aku kalo lapar jee mula laa nk merapu macam2...kadang2 tu boley cakap sorang2 plak tu..gila kan?hahahah...(sah2 tanjung rambutan da siap tempat utk aku...kakaakkah)..

pastu kan, kawan aku si Along tu ajak kuar buat apa yg patut...dia ajak gi mkn KFC ke McD ker,nengok wayang ker...aku pun apa agi ngn duit tgh x da time tu...malas laa nk kuar ...aku cakap kat dia..

DIALOG :

SM= 'ala kalo nk kuar jer asyik mkn KFC , McD jer..bosan laa'..
Along= 'bistu nk mkn per?? rumput?( saja tambah2 ayat ckit,,kikiki)'...
SM= 'ok camni..apa kata kita wat McD kat bilik...hah!'
Along= 'hah(terjezut) camner tu gile???'
SM = 'jom rrrr kita pegi Tunas Manje(cam pasaraya care4 gak ler lebih kurang) beli apa yg  patut'...
Along = 'ok..jom!!'
SM = 'berehhh '!!

Sebelum nk pegi Tunas Manje tu aku collect la duit sorang RM5, kat Along RM5, si Junaidi RM5(dia pun nk join gak project giler2 aku ngn si Along tu) Aku pun RM5.. pastu aku gi tanya si Panjang dia nk join sekaki ke x..dia x nak lak...dia ckp mana kenyang mkn benda alah tu suma..ok, x nak sudeeeeh!


Pas pegi jer Tunas Manje, ni laa hasil pembelian yg kami dapat dengan hanya bermodalkan RM15 jer tau!! =)heheheh


 Nugget Ayam Ramly! Sosej Frankfruter Ayam! & Freies French Frried Potatoes!


Suma barang2 da ade ,so apa tunggu lagi jom laa kita wat McD sendiri kt umah!!! hohoho( McD laa Sangat S.M ooiii!)

Panazkan dulu apa yang patut! (dapur karen nie si Junaidi yg punya...bestt Ooo guna dapur ni ! mcm2 boleh buat! ko nk buat Stim ke, Rebus ker, Goreng ker Suma boleh! agaggagaag! =D)


First skali kitrg goreng 'Sosej McD' dulu ...(S.M main sental goreng  jer...hahaah !)




Pastu Goreng fries plak! terliur laa masing2 tengok benda Alah nie...yer laa dari pagi x mkn satu mende gi pun!maunyer perut x nyanyi lagu M.Dau Kilau (tersedak M.Daud Kilau kat umah,S.M sebut nama dia..hehehh! =D)


Ada satu - dua Fries yg hangus n hangit! hahah =P!




Time ni along tgh kacau friess! meleleh air liur dia! hahahah =D



-Dialog si Along- 'Bila laaa Friesss aku nk masak nie! perut daa koi kecut daa nie! hish!'


 Ni lark time S.M nk tunjukan kepakaran memasak...ntah hape2 jadi!(muka cam nk mintak pelempang jee! "pang" !!!! kena sedas!) hahah...



Belum sempat masak suma agi si Junaidi (yg baju purple tu) ngn Si Along (baju oren tu) da sental dulu...lantak korang laa..janji tinggalkan kt aku ckit sudeehh!! hahah !


Hasil gorengan nugget Si Along sampai hangus!!! 
Dialog Along sebelum tu 'korang ni..nampak sangat x penah tolong mak kat dapurkan?!' .last2 sekali amik ko.."HANGUS!" hahahhahahahah ( S.M gelak jahat! =D)


Tea O Ais Madu yg S.M buat!!! hahaha....madu laa sangat! (Air yg murah, jimat n sodap! heheh)



Inilaaaa....hasil McD yg dibuat sendiri oleh S.M ngn member2! walaupun hasilnya x seberapa & ada yg hangus2 sikit! tapi memang puas hati laaa BeB! kenyang Sampai ke malam!! hahhaha..

So lepas ni kalo korang bosan2 time hari minggu tu! boleh laa buat keja gila cam S.M yerr! hanya bermodalkan dgn RM15 jer korang boleh mkn set McD kat umah! nak2 pulak time pokai masa tu kan?!


P/S: S.M nie memang gila2 sikit! tapi xde laa teruk macam kt "Tanjung Rambutan" sana nuuh! boleh kawal lagi! hahah..k,bye ! jumpa lagi next entry akan datang! (^_^)

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

4 comments:

Unknown said...

so sweet...

Santan Manis said...

kitorang buat masa ko dah blik kampung...masa ko ada kitorang malas nk buat...mueheheh... :D

Anonymous said...

meriah!! :D

Anonymous said...

Bestbye SM! nk join sekali :)