Santan Manis?? Apa Tuu?? =D

Salam Samarinda semua! mmm... dlu penah gak berjinak-jinak buat blog tapi daa lama tak update..tetiba tak ingat pasword lark..aduhhh...yang ingat cuma nama jerr...hehehh..apa punya gelabah laa aku nie kan? kuikuiui... Nama blog aku dulu "Pak Long Loq Staq" kalo tak silap laaaa... aku ni memang kuat betui lupaa.. x tau laa pasai apa..pasai makan kepala ikan bilis banyak sangat kut...hahaha... 

Ok laaa...nak citer sikit laa pasal blog baru aku ni... mmm... ntah lerr tetiba jer tangan ni terasa rajin plak nak buat blog baru... 'Santan Manis' ? asal taruk nama tu...ok, macamni citer dia aku ni memang badan bulat sikit.. bukan sikit tapi banyak ...kihkihkih..kalo aku dok sebelah tong drum mesti korang tak tau nk beza mana satu aku & mana 1 tong drum...bentuk & shape lebih kurang jerrr...hahahh...mula la nak melalut tak tentu fasal. Muahahaha =D

Lagi satu maybe aku ngn santan nie mmg ada kaitan kut...tak sikit tapi banyak laaa...hehehh..... santan kan berlemak? mmg sesuai laa ngn aku ...hahahh... (merapu je lebih ...) kalo bab2 makan nie..mamang serah laa kat aku...org tak pelawa pun ..aku sental jee...heheh... org laen sibuk kurus aku pun hegeh2 nak kurus jugak...tapi dietnya haremmmm... tu laa kot serba sikit nk bagitau pasal salasilah nama blog ni... Muehehehe

  

Gambar2 santaN yg manis2 belaka... macam tuan blog ni (perasan nk mampuih!) hohoho ..Pang! kena penampor sedas! hahah...





Ni laa antara santan-santan yang manis sangat tu..Santan manis ke? jeng3! heheh... Ghasak je laa... Kehkehkeh





-
-
-
-



Santan manis yg berlemak krim.....( x habis2!) Pang! kna gi penampor! hahahhhahah...






hah! Santanku Santan mu jua! haha (tiba-tiba).. =D


-
-
-
-
-
-
-
-



Kalau benda alah ni campur ngn Cendol ke ABC ker...peerghhh! mantap wal tap tap air liur! hahaha ..
Pagi-pagi tak kena benda alah ni! memang tak senang duduk...sbab tu laa badan pon koi besaq mengalahkan BOM! (sedaq pun! muahahaha)  =P

Masak lemak ketam ngn siput sedut masak lemak! makan plak ngn nasi panas2! hah tu dia...melelehh menjela air liur...tetiba...hahaahah.... ( camana laa badan aku x tembam -mamban, makan je keja...hahahh)

Hahhh...tu laa serba sikit pasal 'Santan Manis' ...hahah...merapu-meraban jelaaaa dua ploh pat jam. muahahaha. Santan ni sebenarnya ada kebaikan ngan keburukan jugak...keburukan dia kalau korang terover 'Dos' jadi laaa macam aku ni...badan mengalahkan gajah duduk (jenama kain pelikat, promote2!!)..hahah....antara kebaikan dia plak ialah melebatkan rambut (tok aku cakap laa) pastu melemakkan makanan dalam masakan(kebaikan ker ni?hahahahaha..pe2 je laa...)
K,laaa... nanti laa aku wat entry lain plak k.bab2 nak merapu-meraban nie mmg serah kat aku laa...hahahh.. ok nanti cite2 lagi noh... wassalam n salam sejahtera!! !! :D

BYE.

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

2 comments:

Santan Manis said...

Kalau suka boleh Komen ;)

Anonymous said...

Ok dah faham dahh.. :D