Malam Masrohiah fil Mahkamah !

ok...Untuk pengetahuan korang semua... bebudak kelas aku ada buat satu program..ni kira program untuk semester akhir laa.wajib ambik subjek nie.. 'Organizing Skill'... 

Mula2 nak buat program memng macam2 laa dugaan yg dtg(ceewahhh x ley blah) hahahah....bpa kali proposal kitrg kna tolak...sakit ati pon ada gak time tuu.tapi nak buat camna dugaan student dok? huhuhu.... sblum tu mcm2 gak laa cadangan nk buat ..ada yg cadang nk buat prgram kat umah anak2 yatim laa..nk buat kem laa ..byak agi laaa... 

Tup2...last sekali cadangan utk buat program 'Masrohiah fil mahkamah' ni jugak yg terpilih..ni pun last minute dapt tau proposal kitarg diterima...pa agi meloncat laa... haahahah(gelak besaq! x senonoh tul)

haah...'Masrohiah fil Mahkamah' tu maksud dia perbicaraan kat Mahkamah...budak yg amik bhasa Arab maybe tau laa...hehehh =). Perbicaraan tu  pasal 'kes khalwat' ngn  'kes homoseks'. mmg mencabar gak laa diorg yg berlakon watak2 tu suma ... (shheeeeraammmm nih!)hahahha

Sekitar Gambar 'Masrohiah Fil Mahkamah'

-
-
-
-
-
-
-
jeng! jeng! jeng!


Time ni  aku jadi MC...nervOus gak laaa...mujur laa digandingkan dgn Cik Sharifah Fatin time nie..x de laa nervous sgt.. ;) 










 Gambar kat atas ni... tetiba pejam mata daaaa... ^-^ hahaahh ...(maTa kucing Siam!) kikikiki


Persekitaran Malam 'Masrohiah Fil Mahkamah'...... dish! dish! Dish! 0_o






 
kanak-kanak girang!!! ekikikiki! =D

 Suka tul diaaa.. dapat Cabutan bertuah!! hahah ^_________^



 Effie & Wanie yg comel lote!! (saja bodek ckit tie raya Haji bley kasi duit lebih skit kat 'santan Manis!'hahah)-->macam bdk2 aku nie...kikikiki






Ni laaa namaya muka nak mintak penampor!! pang! haaaa... kna sedas!!! hahahah =D



-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-


Time nie, perbicaraan dalam mahkamah !! time nie seram sejuk jer aku!...maybe malam kut, tu yg sejuk tuuu...hahahah...=D



 Di saat pengguam bela..membela anak guamnya!!! fuuhhh! =)



mmm... takut tengok muka cik kak Polis tuuu...pandai menghayati Watak!! good Job akak Polis!! ^^

-
-
-
--
--
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-


Sesi tangkap-menangkap gambar!! suma muka happy jer sebab daa habis! hhaahaah(termasuk laa aku sekali boh!) kikikiki :)





Tu laa...kalo ingat2 balik bukannya senang nk buat satu2 program tuuu...memang susah n rumit nak gila aku dibuatnya!(ayat  sopan sangat laa tuu,kalo org baca!x kisah pon)...tu jer kut sekitar malam Masrohiah nie, hah!lagi satu lepas habis jer program ni...aku balik bilik jer terus lompat2 cam katak Ong gedek2 tuu(tak senonoh tul perangai!kikiki) mmm.... k,laaa....setakat ni jerr laa entry tuk kali nie...t kalo aku wajinnn aku update gi nohhh.

K,BYE.

Jom mengomen-ngomen Kat Bawah Nie :)

2 comments:

Kauthar Afifah Ramli said...

nme sy fifie laaa din.. bukan effy... :)

Santan Manis said...

sorry fiie din x perasan..huhuh :(